Dopnam k mojej otazke, na ktoru mi zatiaľ nik neodpovedal , že bol som včera v predajnom centre kde sa špecializujú na anteny a satelity, a na moj dotaz o zhorsenom prijme multiplexu kde je markiza mi bolo povedané že nie som sám, že viaceri sa nato sťažujú, nie som odborník na túto disciplínu, nemá s tým dačo dočinenia že plustelka ponúka už aj ineternet? aspon dnes som našiel reklamy na túto službu, dakujem ak mi dakto dá vedieť čo sa deje
RE: kvalita signalu
Pridal: Josef |
24. 05. 2018 |
10:35
Dobrý deň,
bohužiaľ s dotazy na "zmeny" sa musíte obrátiť priamo na prevádzkovateľa multiplexu ... Každopádne všetky inštalácie antén odporúčam zveriť špecializovanej firme, ktorá premeria signál v mieste Vášho bydliska a navrhne zodpovedajúce riešenie.
V prípade doplňujúcich otázok alebo nejasností položte novú otázku do poradne:Položiť otázku